Версаће тим је сигурно посветио ову колекцију младима. Главна дизајнерка, Донатела, није била доступна за коментар, па можемо само да размењујемо сопствена мишљења.
Шминка је смела, са јарким розим и плавим тоновима (одлична идеја за лето!); одећа је сведена, са стандардним кројевима али и новим шарама. Црна боја преовладава, са понеким јарким комбинацијама и бљештавим детаљима.
Комбинације су пословне, монохроматске, намењене пословним као и друштвеним догађајима. Немојте да вас завара једноставност ове колекције. Пажња је посвећена детаљима.
Версаће елеганција
Није цела колекција у пословном духу. Елегантне комбинације у јарким бојама су се наравно нашле на Версаће писти.
Главни аксесоар ове сезоне је марама, која се нашла и на Версаће писти. Видећемо колико ће добити на популарности. Љупке мале торбице се ипак највише истичу, и њима предвићамо већу популарност. ;)
Лого је свуда
Од јесени, Версаће ће добити и нови лого, под називом La Greca. Што је паметан, потез јер друге успешне модне куће одавно имају препознатљив лого који су добро уновчиле, као нпр. Chanel, LV и Dior. У овој колекцији, Ла Грека је у сваком детаљу; на торбама, рукавицама, ципелама, накиту, па је чак и модна писта у облику новог логоа.
Овај потез означава ново поглавље за Версаће, који је продао удео у својој компанији Капри Холдингу, у покушају да своју породичну компанију претвори у моћан бренд. Опет, по узору на Шанел и Диор.
Па изгледа фантастично! Једва чекамо да видимо како ће у будућности Донатела искористити овај лого.
Постави коментар