Versace јесен/зима 2021 - најупечатљивији моменти

30.3.21


Версаће тим је сигурно посветио ову колекцију младима. Главна дизајнерка, Донатела, није била доступна за коментар, па можемо само да размењујемо сопствена мишљења. 

Шминка је смела, са јарким розим и плавим тоновима (одлична идеја за лето!); одећа је сведена, са стандардним кројевима али и новим шарама. Црна боја преовладава, са понеким јарким комбинацијама и бљештавим детаљима.


Комбинације су пословне, монохроматске, намењене пословним као и друштвеним догађајима. Немојте да вас завара једноставност ове колекције. Пажња је посвећена детаљима.



Версаће елеганција


Није цела колекција у пословном духу. Елегантне комбинације у јарким бојама су се наравно нашле на Версаће писти. 

Главни аксесоар ове сезоне је марама, која се нашла и на Версаће писти. Видећемо колико ће добити на популарности. Љупке мале торбице се ипак највише истичу, и њима предвићамо већу популарност. ;)



Лого је свуда


Од јесени, Версаће ће добити и нови лого, под називом La Greca. Што је паметан, потез јер друге успешне модне куће одавно имају препознатљив лого који су добро уновчиле, као нпр. Chanel, LV и Dior. У овој колекцији, Ла Грека је у сваком детаљу; на торбама, рукавицама, ципелама, накиту, па је чак и модна писта у облику новог логоа. 

Овај потез означава ново поглавље за Версаће, који је продао удео у својој компанији Капри Холдингу, у покушају да своју породичну компанију претвори у моћан бренд. Опет, по узору на Шанел и Диор. 

Па изгледа фантастично! Једва чекамо да видимо како ће у будућности Донатела искористити овај лого. 




Фото: Versace

Постави коментар